Monday, October 26, 2009

..Exam Datang Lagi!!..

Bismillahirahmanirrahim..Assalamualaikum wbt..

Baca tajuk entry pun dah boleh teka saya nak tulis apa kan? hehe..awas! peperiksaan hanya di selekoh (exm is around the corner!) haha..suka hati buat direct translation..ntah btul ntah tak..olrite..kat bwh ni my exm schedule ( especially for mama and abah take note )

Exam Schedule - View

Mohd Lazim Zeti Farhana 2009 Second Semester
Class Nbr Subject Catalogue Nbr Date Time Campus Book Calculator
45877 MATHS 363 9 Nov 2009 2:15PM- 4:30PM City Closed Book Calculators Permitted

45433 MATHS 340 10 Nov 2009 9:15AM-11:30AM City Closed Book Calculators Permitted

45376 STATS 210 14 Nov 2009 9:15AM-12:30PM City Closed Book Calculators Permitted

Semester ni saya amik 3 courses je..tapi jangan pandang ringan dengan number of courses tu..sbb 2 drpadanya adalah stage 3 pnya paper..dah la berturut2 hari exm nyaa..huhu..of course stats201 i enjoy the most! :)

Cut it short,hanna! Wishing everyone all the best..May Allah helps us through this exm journey..Jgn lupa doakan saya juga ye!Ingatku dalam doamu~ :D
Kerana sesungguhnya sesudah kesulitan itu ada kemudahan,
sesungguhnya sesudah kesulitan itu ada kemudahan.
Maka apabila kamu telah selesai (dari sesuatu urusan), kerjakanlah dengan sungguh-sungguh (urusan) yang lain,dan hanya kepada Tuhanmulah hendaknya kamu berharap.

[Al-Insyirah (94) : 5]

~Disebalik kepayahan disitulah ada kekuatan~

(tba2 teringat ada org nyanyi lagu ni pagi2 td :) )

Hanna: Maaf segala kekurangan diri..tersyasyul2 ke..tersalah ckp ke..termasam muka dan segala mcm ter ter lagi laa..( ada kelonggaran skrew sdikit..perlu diketatkan secepat mungkin sblm ia tercabut dan merebak) :P

9 comments:

Anonymous said...

:)
xkesah~
still sayang awda. :x

Hanna said...

sayang awda jugak~ nape tak tinggalkan nama awda? tercari2 saya org yg syg saya ni.. :D

Anonymous said...

hanna chan,
ganbatte ne!

All the best in exam my dearie sis =)

Hanna said...

hait2..arigato ice senpai~

uhibbukifillah :D

Bie'z said...

:) :)
~_~ OCOPOT...TERCAMPAK KE SINI PLAK HUHUHU
ALL DA BEST YA UTK EXAM...ISY3 APA DAA CAMPUR2 BHSA NI...ISY3
OCOPOT...BALIK DULU.SAYANG AWAK AGAGAAA

kak es wai em e said...

semoga dipermudahkan zeti...

Anonymous said...

kerana seandainya dtgglkn saya...
awda xakan kesah akan
kewujudan comment itu.. ;P

Anonymous said...

*kerana seandainya dtgglkn nama saya...
awda xakan kesah akan
kewujudan comment itu.. ;P*

Hanna said...

knapa tidak? stiap comment baik buruk saya pasti layan..jgnla anda berkata begitu~hihi :)